Długopisy reklamowe dla banków
W ostatnich latach jesteśmy świadkami wyjątkowo silnego rozwoju działalności bankowej. Z roku na rok pojawia się coraz więcej nowych banków i coraz więcej oddziałów tych, które istnieją na naszym rynku już od wielu lat. Wprawdzie zapotrzebowanie na produkty bankowe jest znacznie większe niż jeszcze kilkanaście lat temu, lecz wraz z nim nastała era znacznej przewagi podaży produktów bankowych na ich społecznym popytem. Z biegiem lat maleje liczba osób, które nie posiadają rachunku bankowego i chcą korzystać z innych produktów.
W jaki sposób banki powinny promować swoje usługi?
Banki pod wieloma względami są takimi samymi przedsiębiorstwami, jak inne firmy handlowe. Posiadają na sprzedaż konkretne produkty i szukają na nie nabywców. Sposobem na dotarcie do potencjalnych klientów i przekonanie ich do swojej oferty nie zawsze jest wyłącznie oferowanie jak najlepszych warunków.
W dobie silnej konkurencji, oprócz dobrej oferty, ważne jest również odpowiednie jej wypromowanie. Tu konieczne jest nie tylko dorywcze i cykliczne prowadzenie promocji banku, ale raczej systematyczna kampania reklamowa promująca nie tylko produkty bankowe, ale jednocześnie polepszająca wizerunek konkretnego banku, tworząca jego dobrą markę i zwiększająca sympatię otoczenia do banku. W tych działaniach powinno się wykorzystywać bardzo zróżnicowane produkty marketingowe. Mogą to być klasyczne długopisy reklamowe, odzież reklamowa, ulotki promocyjne, reklama w środkach masowego przekazu, a także partycypowanie w kosztach organizacji imprez masowych.
Gadżety reklamowe dla stałych klientów banku
Banki powinny tak samo dbać o swoich klientów, jak inni przedsiębiorcy. Niestety często spotykamy się z niezbyt właściwa praktyką bankowców, którzy oferują lepsze warunki niektórych produktów bankowych nowym klientom, nie dbając o tych, którzy związani są z bankiem już od wielu lat. Właściwa praktyka powinna polegać na tym, że zarówno nowi, jak i stali klienci powinni czuć się wyjątkowo podczas każdorazowego korzystania z usług banku. Ważne są nie tylko odpowiednio atrakcyjne warunki umów bankowych, ale również odpowiednie gadżety reklamowe. Wspomniane wyżej długopisy reklamowe wręczane wszystkim klientom podczas załatwiania formalności bankowych na pewno zwiększą sympatię klientów, a tym samym sprawią, że ci chętniej będą powracać do swojego banku. Równie dobrym sposobem jest kolportaż ulotek reklamowych, którym towarzyszą również wymieniony długopisy reklamowe. Taki drobny, aczkolwiek znaczący gadżet promocyjny zwiększy wizerunek banku, a jednocześnie wpłynie na zbudowanie większego zaufania do jego produktów.
Categories: Gadżety reklamowe