Odzież reklamowa sieci komórkowych
Sieci komórkowe prześcigają się w oferowanych usługach. Promocje, konkurencyjne ceny, darmowe pakiety i coraz to nowe możliwości – to wszystko sprawia, że potencjalny klient-abonent ma nie lada orzech do zgryzienia, no bo którą sieć wybrać? Jednych przyciąga reklama telewizyjna, innych model telefonu, jeszcze innych zakres zasięgu. Ale klienta może skusić również gadżet, w myśl zasady „małe, a cieszy”. Potencjalny klient, który odwiedzi salon danej sieci komórkowej, uzyska tam informacje na temat, który go interesował, a jednocześnie otrzyma drobny gadżet, z pewnością będzie zadowolony. Takie zadowolenie wyrazi również klient, który otrzyma gadżet przy podpisywaniu umowy.
Odzież reklamowa sieci komórkowych ma mocną siłę przekazu. Pracownik w firmowej koszulce dba o wizerunek firmy, a jednocześnie sam się z nią identyfikuje. Klient w firmowej koszulce reklamuje daną sieć i, podobnie jak pracownik, identyfikuje się z tą siecią.
Wzrost sprzedaży to cel każdej firmy, która decyduje się na zakup gadżetów reklamowych. T-shirt z logo to dobry wybór. Promocja na koszulce to reklama, która trafia do wielu odbiorców, a sam gadżet jest trwały (pod warunkiem dobrej jakości materiału, z którego koszulka jest wykonana, jak i samego nadruku).
Odzież reklamowa, by była efektywną reklamą, powinna być dobrze zaprojektowana. Co to znaczy? T-shirt z logo sieci komórkowej powinien być atrakcyjny, nietuzinkowy, powinien zwracać na siebie uwagę. Nazwa firmy powinna być widoczna, a my powinniśmy bez trudu ją odczytać. Odzież reklamowa powinna być zróżnicowana – firma powinna mieć w ofercie koszulki damskie i męskie, koszulki w różnych rozmiarach i fasonach. Klient, mając do wyboru koszulkę, wybierze tę, która podoba się mu najbardziej, a o zadowolenie klienta przecież nam chodzi.
Decydując się na duże zamówienie warto wybrać sprawdzoną agencję reklamową, cieszącą się szacunkiem i dobrą opinią wśród klientów. Warto negocjować ceny. Wszelki wysiłek jest cenny. Nie zapominajmy, że koszulka to bardzo osobisty rodzaj reklamy. Klient nosi t-shirt na sobie, afiszując tym samym swoje poparcie dla sieci komórkowej. Czy można mieć lepszą reklamę?
Categories: Gadżety reklamowe