Piękna i praktyczna ceramika reklamowa
Kubek porcelanowy z powodzeniem będzie służył w firmie i w domu. Ceramika reklamowa jest doceniana przez klientów właśnie przez tę uniwersalność. Wielkość i kształt dopasujmy do jej zastosowania, ale też do profilu firmy, którą będzie reklamowała.
Te najmniejsze kubeczki/filiżanki (60-80 ml) przeznaczone są do espresso – mocnej i niezwykle esencjonalnej kawy. Często mają niekonwencjonalne kształty, przez co podkreślają wyjątkowość wypijanego espresso. Nie martwmy się niewielkimi rozmiarami kubeczka. Nadruk reklamowy nie musi być przecież wielki, ważne by był trwały i czytelny. Logo na filiżance espresso wygląda wyjątkowo dostojnie.
Klasyczne porcelanowe kubki i filiżanki (o pojemności 200-300 ml) to najczęściej wybierana ceramika reklamowa. Wszechstronności kubka, w standardowym wymiarze, chyba nie trzeba reklamować. Zarówno pracownik, jak i klient, z pewnością będą zadowoleni. Warto pamiętać, że kubek (również w środku) nie musi być biały. Materiał, z którego wykonany jest kubek, też nie musi być porcelaną. Do wyboru mamy także szkło (również szronione). Kubek z takiego szkła z pewnością będzie się wyróżniał na służbowej suszarce do naczyń.
Szklanki, a przede wszystkim kufle, kojarzą się z relaksem i…weekendem. Wykorzystajmy to. Umieśćmy na kuflu logo swojej firmy. Tego typu ceramika reklamowa bez wątpienia będzie kreować pozytywny wizerunek marki. Szklanki natomiast sprawdzą się na firmowym przyjęciu.
Cenisz w gadżetach reklamowych wartości estetyczne i praktyczne? Nie zastanawiaj się i wybierz coś dla siebie z bogatej oferty ceramiki reklamowej.
Categories: Gadżety reklamowe